Saturday, November 16, 2019

Cherry On Top

Today one of my friend's had his heart broken.
His girlfriend of two years "needed to find herself" ... what a crock of SHIT!
This dude does *everything* for her!
Helped co-sign for her new ass car, does her HOMEWORK.
Gives her a place to stay. I am just flabbergasted.
I wish a dude would do half that shit for me out of love, even if I didn't need it, the gesture alone would be enough.
So I dedicate my blog to my friend today and I hope he stays the good guy he is and doesn't punish a more deserving person because of this dumb ass girl he fell in love with two years ago. 
Anyway, click below to get the details of today's blog :(

Wednesday, November 13, 2019

Waffle Haus

Listening to my co-worker talk about My Hero Academia and anime while doing my blog and rolling my eyes ... 
I just cannot get into anime!
So I am tuning him out while he gets it all out of his system.
I have been away a little bit, work and school of course.
School is almost over, though so I *may* find some blogging time ... 
or I might work some overtime at work and get this money, instead. 
... priorities ...

Anyhoo, keep reading to get the details shown in the photo :)

Friday, November 8, 2019

Pussy Cats

Doing a blog at work is always the best.
The screen is larger, it's a desktop, not a laptop.
I have more control over the mouse.
My photos always seem to look better when I blog at work rather than at home, laying in bed on my laptop.
Plus, hello, I'm getting a paycheck while exercising my inner fashionista and creativity.
So yeah, if you see anything cute or popping, just keep reading below to get the details!

Monday, November 4, 2019

Golden Girls

I am recovering from sickness. I took the weekend off (no Over Time, eek!) to recover and so I got to do a few blogs so people can STFU about me and my deadlines.
SL didn't make it easy! I couldn't attach or detach a thing the whole day so that wasted a lot of time.
Thanks Linden Labs! Now I only have time for one more blog instead of two like I planned.
Ahh well, enough yapping, time to get to the good stuff. 
Keep reading to get the list!

Tuesday, October 29, 2019

Cookie Puss

Lost a sponsor who hired a shitty blog manager and gained a new sponsor.
*Kanye Shrug*
Feast your eyes on my Holiday Holi-doing-it colors. 
It's a Christmassy and Halloweeny combo ... sorta.
I took the day off work to do this blog so I swear to god you had better like it!
Hehe, jay kay.
Yeah, I'll shut up now, keep reading to get details :)

Friday, October 25, 2019

Candy Corn


Today I was ejected from a blogging group that runs things like Nazis do so good fuckin' riddance.
When one door closes, another opens, and a group I've been wanting to blog for for years opened up apps and approved me finally, LOL.
I am still struggling like hell to stay abreast of quotas and I thank the sponsors who understand this and make room for me to keep blogging as often as possible.
Hugs to you. Anyway, check out my newest post and click below to get the deets!

Sunday, October 20, 2019

Beacon

Found a few seconds to get a blog in between two jobs ad school and tutoring. 
I have one more blog and I will be good for another week or more.
How exciting! A mini break!
Okay. It's late, enough chit chat.
Keep reading below for details!

Tuesday, October 15, 2019

The Sexorcists

Can I suck your tongue?
I can hardly wait ... to taste you.
Can I suck your tongue?
Please don't make me wait ... to recreate you.
Can I suck your tongue?
Let me be the one!
The Sexorcism's done!

Haha, just having fun, don't mind me.
Do mind the hot gear and keep reading below to find the details :)

Friday, October 11, 2019

Kel Loves Orange Soda

OMFG, I am sooooooo busy! I start work at 6:30am, go straight to school afterwards, and then after class, I do tutoring for 2 hours. 
At the end of the day, it's 14 or 15 hours before I get home and I am so tired and I go straight to bed. 
Then on weekends, I pick up over time at work. 
So blogging has YET AGAIN taken a huge back seat!
I apologize to my sponsors. I am trying!
Anyway, check out the newest post and keep reading to get the details!

Saturday, October 5, 2019

Gingerbread Man

I'm at work, good ol' work.
A place I get to blog and get a paycheck. Aint life grand?
I am working a TON of overtime to pay for this new car I can barely afford so I have slowed down on blogging ... again.
I dunno how you bishes have time to make multiple posts in a day but kudos to ya!
Okay, well ... on with the blogging show!